Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Przelewicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ZAPROSZENIE Nr 05/2010 do składania ofert na realizację usług Integracji Społecznej o wartości nieprzekraczającej 2000 euro

Przelewice, dnia 18.06.2010 r.

ZAPROSZENIE Nr 05/2010

do składania ofert na realizację usług Integracji Społecznej o wartości nieprzekraczającej 2000 euro

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Przelewice uzyskała dotację w wysokości 293.143,14 PLN. Łączna wartość zawartych umów w ramach konkursu nie może przekroczyć przeznaczonej na konkurs kwoty 2.718,19 PLN.

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Przelewice, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do złożenia ofert mających na celu świadczenie usług integracji społecznej Gminy spośród usług opisanych poniżej.

  1. PROCEDURA

W OPARCIU O PROCEDURĘ CPP (ang) Community Participation In Procurement -udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług, jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

  1. Zakres zamówienia usługi

KATEGORIA I.

USŁUGI ŁĄCZONE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, OSÓB STARSZYCH

ORAZ RODZIN

Cel realizowanej usługi: Wspieranie i realizowanie inicjatyw oddolnych na rzecz aktywizacji i integracji społeczności lokalnej, w tym m.in. poprzez wspieranie i rozwój potencjału społecznego w dziedzinie twórczości oraz tradycji ludowej

Część 1. Zorganizowanie imprezy kulturalnej np. turniej rodzinny, odkrywanie i promocja talentów.

Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 10.09.2010 roku.

Na realizację tej usługi przeznacza się maksymalnie kwotę 2.718,19 PLN. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy na realizację w/w usług z więcej niż jednym usługodawcą.

Beneficjenci usługi (odbiorcy): dzieci, młodzież i osoby dorosłe, w tym rodziny z terenu gminy Przelewice.

Miejsce realizacji usługi: Zamawiający umożliwia Usługodawcy bezpłatne korzystanie z lokali, będących własnością gminy do celów wykonywania zamawianych usług określonych w zaproszeniu po wcześniejszym uzgodnieniu.

Kryterium

Część 1

zorganizowanie imprezy kulturalnej dla min. 100 osób

x

przewidywane działania informacyjne, jak również informacje dot. trwałości podejmowanych działań

 x

cv personelu realizujące usługę

x

ekonomiczności i efektywności świadczonej usługi

x

usługodawca powinien określić sposób monitorowania usługi tj. badania ankietowe satysfakcji z realizowanej usługi, zdjęcia, artykuły prasowe itp.

x

w przypadku organizacji imprezy zapewnienie warunków do jej przeprowadzeni (odpowiedni teren, obiekt, nagłośnienie, zabezpieczenie medyczne, zaplecze sanitarne itp.)

x

podczas organizacji imprezy zapewnienie aktywnego udziału dzieci i młodzieży, osób starszych oraz rodzin przez min. 4 h

x

kampania reklamowa imprezy m.in. poprzez plakaty, ulotki, ogłoszenia w lokalnych mediach np. w prasie, na stronie internetowej z logo PPWOW

x

promocja usługi na terenie Gminy Przelewice

x

utrzymanie ładu i porządku w trakcie imprezy oraz uporządkowanie terenu po jej zakończeniu

x

przeprowadzenie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa

x

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

  • Cv personelu realizujące usługę

  • inne dokumenty przedstawiające minimalne kryteria techniczne warunkujące przystąpienie do realizacji usługi, okazane przez usługobiorcę.

4. Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania realizacji usług np. ankiety ewaluacyjne satysfakcji świadczonych usług oraz informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań. Po podpisaniu Umowy/Porozumienia Usługodawca jest zobowiązany do sporządzenia i przekazania sprawozdań okresowych (np. miesięcznych i sprawozdania końcowego), których wzory znajdują się w załączniku do niniejszego zaproszenia.

5. Uprawnieni usługodawcy:

1- Organizacje pozarządowe (NGOs)

2- Organizacje kościelne

3- Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne

4- Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5- Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe

jednostki organizacyjne.

UWAGA! Podmioty (stowarzyszenia, jst), które w swoim statucie/zakresie działalności nie mają świadczenia danych usług, nie mogą do nich startować (z mocy prawa).

  1. PROCEDURA SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

  1. Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy, załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy (sekretariat) w Przelewicach nr 75, 74-210 Przelewice w terminie do dnia 25.06.2010 r. do godziny 12:00.

  2. Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Oferta na świadczenie usług (tytuł usług taki jak w pkt. 4)”, ponadto na kopercie winny być umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

Druki ofert można pobierać na stronie internetowej www.bip.przelewice.pl lub osobiście w UG Przelewice (pok. Nr C 4).

OCENA OFERT:

Procedura składania oferty i jej oceny:

  1. Termin złożenia oferty przez potencjalnego Usługodawcę - do 7 dni od daty otrzymania niniejszego zaproszenia.

  2. Miejsce złożenia oferty - siedziba Urzędu Gminy w Przelewicach nr 75 (sekretariat).

  3. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

    1. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 4.

    2. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność (rozwój istniejących inicjatyw, nowe metody pracy itp.), trwałość (np. kontynuacja usługi po zakończeniu realizacji projektu), oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Wykonawcę.

    3. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą(ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne).

  1. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy w Przelewicach oraz na tablicy ogłoszeń.

  2. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

  3. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

Kontakt z Zamawiającym; dodatkowych informacji lub wyjaśnień udziela p. Anna Garzyńska, UG Przelewice, pokój nr C4, tel. 91 5643 382 w. 22; adres: Urząd Gminy w Przelewicach, nr 75, 74-210 Przelewice.

7. ZAŁĄCZNIKI:

  1. Formularz Oferty techniczno-finansowej

  2. Wzór porozumienia/umowy

  3. Wzór sprawozdania

1

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Emil Kołodziejczyk 18-06-2010 09:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Emil Kołodziejczyk 18-06-2010
Ostatnia aktualizacja: Emil Kołodziejczyk 18-06-2010 09:54