Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Przelewicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ZAPROSZENIE Nr 02/2010 DO SKŁADANIA OFERT NA REALIZACJĘ USŁUG INTEGRACJI SPOŁECZNEJ


0x08 graphic
0x08 graphic
Przelewice, dnia 07.07.2010 r.

ZAPROSZENIE Nr 02/2010

DO SKŁADANIA OFERT NA REALIZACJĘ

USŁUG INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Przelewice uzyskała dotację w wysokości 314.005,05 PLN. Łączna wartość zawartych umów w ramach konkursu nie może przekroczyć przeznaczonej na konkurs kwoty 18.775,72 PLN.

ZAMAWIAJĄCY

Gmina Przelewice, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

Uwaga!

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

  • usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy działań realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów,

  • usługa będzie realizowana w partnerstwie (1) z innymi usługodawcami.

  1. SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Przelewicach w dniu 09.07.2010 r. o godz. 13:00.

  1. PROCEDURA

Zgodnie z § 3 pkt 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. „a” Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wybór usługodawcy odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement - Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług, jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (szczegółowy opis usługi)

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

WARIANTY

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.

KATEGORIA I.

USŁUGI ŁĄCZONE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, OSÓB STARSZYCH

ORAZ RODZIN

Cel realizowanej usługi: Wspieranie i realizowanie inicjatyw oddolnych na rzecz aktywizacji i integracji społeczności lokalnej.

1. Tworzenie nowych przedsięwzięć kulturalnych o znaczeniu lokalnym i regionalnym np. działania ukierunkowane na organizowanie spotkań tematycznych i konkursów z nagrodami.

2. Usługi rekreacyjno-integracyjne w zakresie ożywienia lokalnych tradycji i więzi społecznych, obrzędów ludowych oraz pozyskiwania liderów działających na rzecz rozwoju lokalnej społeczności.

3. Promowanie najlepszych praktyk np. usług, aktywności m.in. poprzez publikację broszury pn. „Dobre praktyki na terenie gminy Przelewice - liderzy sołectw” oraz wyróżnienia dla najbardziej aktywnych osób, realizujących usługi integracji społecznej.

4. Wspomaganie nowo powstałych organizacji pozarządowych poprzez stałe doradztwo

i wsparcie.

Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 10.09.2010 roku. Podstawą płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek, zdefiniowanych jako 1 godzina faktycznie zrealizowanej usługi.

Zamawiający na realizację tej usługi przewiduje wydatkowanie kwoty nie większej niż 18.775,72 zł. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy na realizację w/w usług z więcej niż jednym usługodawcą.

Beneficjenci usługi (odbiorcy): dzieci, młodzież i osoby dorosłe, w tym rodziny z terenu gminy Przelewice.

Miejsce realizacji usługi: Zamawiający umożliwia Usługodawcy korzystanie z budynków będących własnością gminy do celów wykonywania zamawianych usług określonych w zaproszeniu w formie bezpłatnej po dokonanych odrębnie uzgodnieniach..

Kryterium

Część 1

zapewnienie wykwalifikowanej kadry

x

przewidywane działania informacyjne, jak również informacje dot. trwałości podejmowanych działań

x

przedstawienie szczegółowego programu i harmonogramu realizowanych działań

x

dostęp do odpowiedniej bazy lokalowej

x

zorganizowanie min. 1 spotkania tematycznego i konkursu z nagrodami dla min. 16 osób, angażujących do współpracy rodziny, sąsiadów i mieszkańców sołectwa

x

przeprowadzenie min. 3 wywiadów z osobami, które kultywują tradycje i obrzędy..

x

ekonomiczności i efektywności świadczonej usługi

x

publikacja broszury pn. „Dobre praktyki na terenie gminy Przelewice - liderzy sołectw” w nakładzie min. 700 szt.

x

objęcie wsparciem i doradztwem min. 3 nowo powstałych organizacji pozarządowych

x

promocja usługi na terenie gminy Przelewice

x

przeprowadzenie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa

x

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

  • CV personelu mającego realizować usługi i osób zarządzających projektem,

  • oświadczenie dot. dostępu do bazy lokalowej (w przypadku, gdy wymaga tego realizacja usługi),

  • inne dokumenty przedstawiające minimalne kryteria techniczne warunkujące przystąpienie do realizacji usługi, okazane przez usługobiorcę.

  • program i harmonogram realizacji usługi.

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania realizacji usług np. ankiety ewaluacyjne satysfakcji świadczonych usług oraz informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań. Po podpisaniu Umowy/Porozumienia Usługodawca jest zobowiązany do sporządzenia i przekazania sprawozdań okresowych (np. miesięcznych i sprawozdania końcowego), których wzory znajdują się w załączniku do niniejszego zaproszenia.

5. Uprawnieni usługodawcy:

1- Organizacje pozarządowe (NGOs)

2- Organizacje kościelne

3- Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne

4- Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5- Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe

jednostki organizacyjne.

UWAGA! Podmioty (stowarzyszenia, jst), które w swoim statucie/zakresie działalności nie mają świadczenia danych usług, nie mogą do nich startować (z mocy prawa).

  1. PROCEDURA SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

  1. Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy, załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy (sekretariat) w Przelewicach nr 75, 74-210 Przelewice w terminie do dnia 19.07.2010 r. do godziny 12:00.

  2. Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Oferta na świadczenie usług (tytuł usług taki jak w pkt. 4)”, ponadto na kopercie winny być umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

Druki ofert można pobierać na stronie internetowej www.bip.przelewice.pl lub osobiście w UG Przelewice (pok. Nr C 4).

OCENA OFERT:

  1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

    1. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 4.

    2. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność (rozwój istniejących inicjatyw, nowe metody pracy itp.), trwałość (np. kontynuacja usługi po zakończeniu realizacji projektu), oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Wykonawcę.

    3. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą(ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne).

  2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy w Przelewicach oraz na tablicy ogłoszeń.

  3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

  4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

7.KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Anną Garzyńską, UG Przelewice, pokój nr C4, tel. 91 391 3832; adres: Urząd Gminy w Przelewicach, nr 75, 74-210 Przelewice.

8.ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz Oferty

  2. Wzór Umowy

  3. Wzór Sprawozdania

  4. Wzór listu intencyjnego

Z up. Wójta

Janusz Wójtowicz

Sekretarz Gminy

_________________________________________________________________________________________________________

(1) Partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług (porozumienia wewnętrznego), na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Janusz Wójtowicz 07-07-2010 14:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Janusz Wójtowicz 07-07-2010
Ostatnia aktualizacja: Janusz Wójtowicz 07-07-2010 14:51