Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Przelewicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Przelewice w roku szkolnym 2014/2015

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


 

Przelewice: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Przelewice w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 198052 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przelewice , 74-210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5643393, faks 091 5643050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przelewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Przelewice w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wójt Gminy Przelewice ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na zadanie Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Przelewice w roku szkolnym 2014/2015. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dowozu uczniów do szkół: 1. Szkoła Podstawowa w Kłodzinie. 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jesionowie. 3. Publicznego Gimnazjum w Przelewicach. 4. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Kłodzinie z siedzibą w Przelewicach. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do w/w szkół i odwóz do miejscowości zamieszkania uczniów po zakończeniu zajęć szkolnych. Dowóz odbywa się w dniach nauki szkolnej. Szczegółowy zakres zamówienia określa Harmonogram dowozów i odwozów (załącznik nr 3)...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. . Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) w przypadku składania oferty na obie części zamówienia, 1.000,00 zł (tysiąc złotych) w przypadku składania oferty jedynie na część 2 zamówienia i 1.500,00 zł (tysiąc pięćset złotych) w przypadku składania oferty jedynie na część 1 zamówienia. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem, wpłacane na rachunek depozytowy Urzędu Gminy w Przelewicach w Banku Spółdzielczym Wolin, Oddział Lipiany, Filia Przelewice, nr konta 66 9393 1010 2600 1140 2000 0120, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.) - deponowanych w kasie Referatu Budżetu i Finansów Urzędu Gminy w Przelewicach. 4.Wykonawcy winni dokonać wpłaty wadium w taki sposób, aby środki znalazły się na koncie Zamawiającego (w przypadku formy pieniężnej) lub zdeponowane w kasie Referatu Budżetu i Finansów Urzędu Gminy w Przelewicach (w przypadku innych form, o których mowa w punkcie 18.3.2) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego następuje w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7.Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu przez niego umowy. 8. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej jednego zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotowego. Za zamówienie o charakterze podobnym do przedmiotowego Zamawiający uznaje zamówienie, które polegało na wykonywaniu przewozu osób, których wartość była nie niższa niż: - 200.000 zł w przypadku części nr 1, - 90.000 zł w przypadku części nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia. Za odpowiedni potencjał techniczny Zamawiający uzna Wykonawcę dysponującego co najmniej jednym pojazdem gwarantującym przewóz jednorazowo 55 (53 uczniów + opiekun + kierowca) osób z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za odpowiednie osoby zdolne do wykonywania zamówienia Zamawiający uznaje osoby posiadające co najmniej poniższe kwalifikacje lub posiadające uprawnienia do pełnienia: a) kierowcy, b) opiekuna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przelewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przelewicach, Przelewice 75, pokój nr 2...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przelewicach, 74-210 Przelewice 75, sekretariat.....

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRASA NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dowozu uczniów do szkół: 1. Szkoła Podstawowa w Kłodzinie. 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jesionowie. 3. Publicznego Gimnazjum w Przelewicach. 4. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Kłodzinie z siedzibą w Przelewicach na trasie nr 1 wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRASA NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dowozu uczniów do szkół: 1. Szkoła Podstawowa w Kłodzinie. 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jesionowie. 3. Publicznego Gimnazjum w Przelewicach. 4. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Kłodzinie z siedzibą w Przelewicach na trasie nr 2 wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

  •  

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 11.06.2014.14.04.32_ogloszenie.doc 2014-06-11 14:04:32 55KB
2 12.06.2014.09.49.53_ogloszenie__o_zmianie_01.doc 2014-06-12 09:49:53 32KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 11.06.2014.14.04.32_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-06-11 14:04:32 31KB 204 razy
Wynik postępowania
1 10.07.2014.15.28.26_20140709084802329.pdf 2014-07-10 15:28:26 507,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartłomiej Królikowski 11-06-2014 14:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Bartłomiej Królikowski 11-06-2014
Ostatnia aktualizacja: Bartłomiej Królikowski 10-07-2014 15:28