System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Budowa brakujących chodników wraz z pracami towarzyszącymi w ciągu drogi powiatowej 15762 Lubiatowo-granica powiatu w miejscowości Kosin
Przelewice: Budowa brakujących chodników wraz z pracami towarzyszącymi w ciągu drogi powiatowej 15762 Lubiatowo-granica powiatu w miejscowości Kosin
Numer ogłoszenia: 311842 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przelewice , 74-210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5643393, faks 091 5643050.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przelewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa brakujących chodników wraz z pracami towarzyszącymi w ciągu drogi powiatowej 15762 Lubiatowo-granica powiatu w miejscowości Kosin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa brakujących chodników wraz z pracami towarzyszącymi w ciągu drogi powiatowej 15762 Lubiatowo-granica powiatu w miejscowości Kosin z podziałem na etapy: - I etap: - osiedle - skrzyżowanie z drogą powiatową wraz z zabudową rowu - wyłączeniu podlega przebudowa chodników na odcinku 0+020,30 do 0+253,80 - II etap: -od zabudowy rowu do centrum wsi z zatoką PKS i krzyżówką - III etap: - od centrum wsi do ostatniego budynku w stronę Przelewic. Zakres robót szczegółowo określa przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0, 28.86.10.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Wykonawcy winni posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej trzech zamówień o charakterze podobnym do przedmiotowego. Za zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotowego Zamawiający uznaje zamówienia, które polegały na budowie (przebudowie) chodników, których wartość była nie niższa niż 150.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów wg kryterium spełnia / nie spełnia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji); 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji); 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji).
-
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przelewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przelewicach Przelewice 75 74-210 Przelewice pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Przelewicach Przelewice 75 74-210 Przelewice pokój nr 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | arkusz_2(3).tif Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 25,2MB | 4 razy |
2 | arkusz_3(3).tif Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 18,1MB | 7 razy |
3 | opis.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 3,6MB | 7 razy |
4 | opis_budowy_kanalu_betonowego.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 88,4KB | 18 razy |
5 | profil_podlozny_kanalu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 66,2KB | 51 razy |
6 | profil_podluzny.tif Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 4,7MB | 9 razy |
7 | przekroje_normalne.tif Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 1,2MB | 6 razy |
8 | siwz_kosin.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 276,5KB | 23 razy |
9 | specyfikacja_techniczna_kosin.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 1,4MB | 20 razy |
10 | wylot_betonowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:15:55 | 87,4KB | 32 razy |
11 | przedmiar_robot_-_kosin.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:16:36 | 53,1KB | 64 razy |
12 | arkusz_1(3).tif Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-09 13:35:32 | 18,6MB | 11 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_o_wynikach_postepowania.doc | 2009-10-07 15:15:58 | 37KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emil Kołodziejczyk | 09-09-2009 13:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Emil Kołodziejczyk | 09-09-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Emil Kołodziejczyk | 07-10-2009 15:15 |