System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Remont dachu Kościoła filialnego pw. Zwiastowania N.M.P. w Przywodziu
? Przelewice: Remont dachu Kościoła filialnego pw. Zwiastowania N.M.P. w Przywodziu
Numer ogłoszenia: 372120 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przelewice , 74-210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5643393, faks 091 5643050.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przelewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu Kościoła filialnego pw. Zwiastowania N.M.P. w Przywodziu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem planowanych prac jest remont dachu Kościoła filialnego pw. Zwiastowania N.M.P. w Przywodziu. Zakresem prac objęto: a) roboty rozbiórkowe polegające na demontażu istniejącego pokrycia; b) wykonanie konstrukcji wzmacniającej strop; c) remont więźby dachowej; d) pokrycie dachu dachówką..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.19.10-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Wykonawcy winni posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej jednym zamówieniu o charakterze podobnym do przedmiotowego. Za zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotowego Zamawiający uznaje zamówienia, które polegały na remoncie budynku będącego zabytkiem nieruchomym, których wartość była nie niższa niż 100.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów wg kryterium spełnia / nie spełnia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji); 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji); 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.przelewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przelewice Przelewice 75 pokój 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przelewice Przelewice 75 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ekspertyza.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 2,0MB | 174 razy |
2 | projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 1,1MB | 1505 razy |
3 | projekt_budowlany_cd.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 37,6KB | 187 razy |
4 | projekt_rys1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 438,9KB | 196 razy |
5 | projekt_rys2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 434,9KB | 181 razy |
6 | przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 563,6KB | 209 razy |
7 | rysunek_ekspertyza.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 236,2KB | 173 razy |
8 | siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 210,5KB | 190 razy |
9 | zalacznik_nr_7.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 46KB | 181 razy |
10 | zdjecia_ekspertyza.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-23 15:23:16 | 333,5KB | 206 razy |
11 | specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-10-26 13:39:57 | 11KB | 140 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Zalacznik_nr_7_poprawiony.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-11-05 15:39:45 | 51,5KB | |
2 | odpowiedzi1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-11-05 15:39:57 | 24,5KB | |
3 | modyfikacja_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-11-05 15:40:15 | 24,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_o_wynikach_postepowania.doc | 2009-11-17 15:36:17 | 40,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.doc | 2010-08-03 14:24:25 | 32,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emil Kołodziejczyk | 23-10-2009 15:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Emil Kołodziejczyk | 23-10-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Emil Kołodziejczyk | 03-08-2010 14:24 |