System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Adaptacja pomieszczeń na punkt biblioteczny, świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego na cele rekreacyjne w Laskowie. Etap II
Przelewice: Adaptacja pomieszczeń na punkt biblioteczny, świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego na cele rekreacyjne w Laskowie. Etap II Numer ogłoszenia: 448596 - 2009; data zamieszczenia: 31.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna , Przelewice 63A, 74-210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 5643-362.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na punkt biblioteczny, świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego na cele rekreacyjne w Laskowie. Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem planowanych prac jest remont dachu i termoizolacja budynku oraz wykonanie adaptacji wnętrz w punkcie bibliotecznym w Laskowie, budowa boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu przyległego. Zakres prac: - izolacje cieplne z płyt styropianowych, - krycie dachów papą termozgrzewalną, - gładzenie i malowanie ścian we wnętrzach, - budowa boiska wielofunkcyjnego, - budowa odwodnienia boiska, - budowa placu zabaw, - roboty nawierzchniowe - chodnik, - ogrodzenie. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.26.19.10-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6000 zł (sześć tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Wykonawcy winni posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej trzech zamówień o charakterze podobnym do przedmiotowego. Za zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotowego Zamawiający uznaje zamówienia, które polegały na remoncie budynku użyteczności publicznej lub budowie boiska wielofunkcyjnego, których wartość była nie niższa niż 100.000 zł brutto, przy czym wykonawca powinien się wykazać przynajmniej jedną realizacją remontu budynku użyteczności publicznej i co najmniej jedną budową boiska wielofunkcyjnego. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów wg kryterium spełnia / nie spełnia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji); 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przelewice.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przelewicach 74-210 Przelewice 75 pokój 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Przelewicach 74-210 Przelewice 75 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc | 2009-12-31 14:44:07 | 32,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | Specyfikacja_laskowo.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:44:07 | 25KB | 302 razy |
2 | 1S_0000_Wymagania_ogolne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:45:50 | 143,8KB | 262 razy |
3 | 2S_0100roboty_rozbiorkowe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:46:33 | 45,5KB | 268 razy |
4 | 3S_0300_Roboty_betonowe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:46:45 | 80,6KB | 249 razy |
5 | 4S_0400roboty_murowe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:46:57 | 51,6KB | 325 razy |
6 | 5S_0500plytki_malowanie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:47:07 | 79,8KB | 243 razy |
7 | 7S_0700_Izolacje.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:47:59 | 49,8KB | 342 razy |
8 | 8S_0800_Roboty_remontowe_pokryc_dachowych.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:48:08 | 64,1KB | 284 razy |
9 | 9S_0900_zagospodarowanie_terenu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:48:16 | 52,1KB | 312 razy |
10 | 10S1000_lawki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:48:26 | 40,6KB | 255 razy |
11 | konstrukcja_slupkow_do_siatkowki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:48:41 | 220,9KB | 353 razy |
12 | konstrukcja_stojaka_do_kosza.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:49:04 | 213,2KB | 256 razy |
13 | opis_tech_Laskowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:49:29 | 261,3KB | 272 razy |
14 | plan_zagospodarowania.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:50:08 | 463,5KB | 277 razy |
15 | przekroj_przez_boisko.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:50:36 | 181,4KB | 345 razy |
16 | rzut_boiska_wielofunkcyjnego.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:51:07 | 286,1KB | 260 razy |
17 | rzut_placu_zabaw.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:51:37 | 283,8KB | 264 razy |
18 | STWiOR.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:52:48 | 852,3KB | 264 razy |
19 | przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-31 14:54:38 | 343,3KB | 301 razy |
20 | dokumentacja_techniczna_Laskowo-_rysunki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-20 10:49:46 | 585,1KB | 14 razy |
21 | opis_techniczny_laskowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-20 10:50:34 | 640,2KB | 12 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | zmiana_tresci_specyfikacji.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-05 15:23:12 | 23KB | |
2 | wyjasnienia.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-19 10:17:12 | 25KB | |
3 | zmiana_tresci_specyfikacji_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-19 10:17:24 | 22,5KB | |
4 | wyjasnienia_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-20 12:19:58 | 24,5KB | |
5 | wyjasnienia_3.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-20 15:00:01 | 23KB | |
6 | wyjasnienia_4.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-20 16:38:05 | 24KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | uniewaznienie.doc | 2010-01-22 13:53:16 | 21KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emil Kołodziejczyk | 31-12-2009 14:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Emil Kołodziejczyk | 31-12-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Emil Kołodziejczyk | 22-01-2010 13:53 |