System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Rozbudowa pozioma i przebudowa szatni na stadionie "WICHER" obejmująca dobudowanie zadaszenia nad wejściem na działce nr ewid. 63 w obrębie geodezyjnym Przelewice, gm. Przelewice
Przelewice: Rozbudowa pozioma i przebudowa szatni na stadionie "WICHER" obejmująca dobudowanie zadaszenia nad wejściem na działce nr ewid. 63 w obrębie geodezyjnym Przelewice, gm. Przelewice
Numer ogłoszenia: 217276 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przelewice , 74-210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5643393, faks 091 5643050.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przelewice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa pozioma i przebudowa szatni na stadionie WICHER obejmująca dobudowanie zadaszenia nad wejściem na działce nr ewid. 63 w obrębie geodezyjnym Przelewice, gm. Przelewice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem robót objęto: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) roboty murarskie i izolacyjne, 4) stolarka okienna i drzwiowa, 5) tynki i okładziny wewnętrzne, 6) posadzki, 7) dach i daszek przed wejściem, 8) malowanie, 9) elewacje, 10) podesty, chodniki, podjazd dla niepełnosprawnych, 11) przyłącze kanalizacji sanitarnej, 12) instalacja elektryczna, 13) instalacja wodno-kanalizacyjna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający może udzielić Wykonawcy dodatkowych zamówień na wykonanie robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, stanowiącym przedmiot niniejszej umowy i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Spełnianie warunku ocenia się na podstawie zapisów w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej trzech zamówień o charakterze podobnym do przedmiotowego. Za zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotowego Zamawiający uznaje zamówienia, które polegały na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej, których wartość była nie niższa niż 100.000,00 zł brutto
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca powinien dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za odpowiednie osoby zdolne do wykonywania zamówienia Zamawiający uznaje osoby posiadające co najmniej poniższe kwalifikacje lub posiadające uprawnienia do pełnienia: a) funkcji kierownika budowy, b) samodzielnej funkcji technicznej w branży elektrycznej, c) samodzielnej funkcji technicznej w branży sanitarnej
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykonawca powinien być w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. Za sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy gwarantującą należyte wykonanie zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który nie zalega z odprowadzaniem składek ZUS oraz podatków do Urzędu Skarbowego
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przelewice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przelewicach, Przelewice 75, 74-210 Przelewice, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przelewicach, Przelewice 75, 74-210 Przelewice, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2010-07-20 15:18:43 | 49,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | branza_elektryczna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 596,8KB | 188 razy |
2 | branza_sanitarna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 317,0KB | 94 razy |
3 | projekt_budowlany_a.1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 2,3MB | 126 razy |
4 | projekt_budowlany_a.2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,6MB | 122 razy |
5 | projekt_budowlany_a.3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,9MB | 129 razy |
6 | projekt_budowlany_a.4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,4MB | 108 razy |
7 | projekt_budowlany_a.5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,4MB | 91 razy |
8 | projekt_budowlany_a.6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,3MB | 120 razy |
9 | projekt_budowlany_a.i.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 138,5KB | 121 razy |
10 | projekt_budowlany_a.ii.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 149,2KB | 122 razy |
11 | projekt_budowlany_i.1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,9MB | 127 razy |
12 | projekt_budowlany_k.1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,8MB | 131 razy |
13 | projekt_budowlany_k.2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,8MB | 114 razy |
14 | projekt_budowlany_k.3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,6MB | 132 razy |
15 | projekt_budowlany_k.4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,5MB | 122 razy |
16 | projekt_budowlany_z.1_legenda.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,7MB | 120 razy |
17 | projekt_budowlany_z.1_rys.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 1,8MB | 139 razy |
18 | siwz_wicher.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 28KB | 114 razy |
19 | stwior.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-20 15:19:04 | 73,3KB | 115 razy |
20 | przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-21 13:05:54 | 1,1MB | 139 razy |
21 | stwiorb_elektryczna.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-23 20:48:02 | 15KB | 73 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | wyjasnienia_tresci_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-28 15:17:56 | 35,5KB | |
2 | Zmiany_tresci_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-28 15:18:28 | 23,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf | 2010-08-09 15:44:26 | 116,5KB | |
2 | OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2010-08-18 08:21:09 | 33KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emil Kołodziejczyk | 20-07-2010 15:18 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Janusz Wójtowicz | 20-07-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Bartłomiej Królikowski | 13-07-2012 11:38 |