Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Przelewicach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ZAPROSZENIE Nr 04/2010 do składania ofert na realizację usług Integracji Społecznej o wartości nieprzekraczającej 2000 euro


0x08 graphic

0x08 graphic
Przelewice, dnia 11.06.2010 r.

ZAPROSZENIE Nr 04/2010

do składania ofert na realizację usług Integracji Społecznej o wartości nieprzekraczającej 2000 euro

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Przelewice uzyskała dotację w wysokości 293.143,14 PLN. Łączna wartość zawartych umów w ramach konkursu nie może przekroczyć przeznaczonej na konkurs kwoty 5.554,32 PLN.

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Przelewice, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do złożenia ofert mających na celu świadczenie usług integracji społecznej Gminy spośród usług opisanych poniżej.

  1. PROCEDURA

W OPARCIU O PROCEDURĘ CPP (ang) Community Participation In Procurement -udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług, jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

  1. Zakres zamówienia usługi

KATEGORIA I.

USŁUGI NA RZECZ OSÓB STARSZYCH

Cel realizowanej usługi: organizacja czasu wolnego dla osób starszych, w tym niepełnosprawnych i samotnych, ich integracja ze środowiskiem zamieszkania oraz aktywizowanie do udziału w życiu społecznym.

Część 1. Działania z zakresu aktywizacji i integracji osób starszych oraz podejmowanie i wspieranie działań integracyjnych.

Popularyzacja zasad zdrowego stylu życia m.in. poprzez świadczenie usług edukacyjnych i rekreacyjnych wśród osób starszych, w tym niepełnosprawnych np. organizacja spotkań integracyjnych ze środowiskiem zamieszkania, zajęć upowszechniających dziedzictwo kulturowe, wyjazdów integracyjnych na basen, do kina, teatru i w inne ciekawe miejsca.

Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 10.09.2010 roku.

Na realizację tej usługi przeznacza się maksymalnie kwotę 5.554,32 PLN. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy na realizację w/w usług z więcej niż jednym usługodawcą.

Beneficjenci usługi (odbiorcy): osoby starsze, w tym samotne i niepełnosprawne z terenu gminy.

Miejsce realizacji usługi: Zamawiający umożliwia Usługodawcy korzystanie z budynków będących własnością gminy do celów wykonywania zamawianych usług określonych w zaproszeniu na zasadach ogólnych.

KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

(kryteria obowiązujące dla usług określonych w ramach poszczególnych części oznaczono znakiem "x")

Kryterium

Część 1

zorganizowanie spotkań informacyjnych np. na temat: zdrowia

i profilaktyki prozdrowotnej oraz zdrowego trybu odżywiania się - min. ` spotkanie

x

przewidywane działania informacyjne, jak również informacje dot. trwałości podejmowanych działań

x

ekonomiczności i efektywności świadczonej usługi

x

dostęp do odpowiedniej bazy lokalowej

x

zapewnienie min. 2 wyjazdów na basen ( min. 3 h 1 wyjazd)

x

zapewnienie atrakcyjnych form spędzenia czasu wolnego dla min. 40 osób starszych z terenu gminy Przelewice

x

zorganizowanie wycieczek, pielgrzymek itp. - min. 2 wyjazdy

x

promocja usługi min. na terenie gminy Przelewice

x

przeprowadzenie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa, w tym m.in.. zapewnienie zabezpieczenia medycznego, zaplecza sanitarnego

x

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

  • CV personelu mającego realizować usługi i osób zarządzających projektem,

  • oświadczenie dot. dostępu do bazy lokalowej (w przypadku, gdy wymaga tego realizacja usługi),

  • inne dokumenty przedstawiające minimalne kryteria techniczne warunkujące przystąpienie do realizacji usługi, okazane przez usługobiorcę.

4. Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania realizacji usług np. ankiety ewaluacyjne satysfakcji świadczonych usług oraz informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań. Po podpisaniu Umowy/Porozumienia Usługodawca jest zobowiązany do sporządzenia i przekazania sprawozdań okresowych (np. miesięcznych i sprawozdania końcowego), których wzory znajdują się w załączniku do niniejszego zaproszenia.

5. Uprawnieni usługodawcy:

1- Organizacje pozarządowe (NGOs)

2- Organizacje kościelne

3- Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne

4- Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5- Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe

jednostki organizacyjne.

UWAGA! Podmioty (stowarzyszenia, jst), które w swoim statucie/zakresie działalności nie mają świadczenia danych usług, nie mogą do nich startować (z mocy prawa).

  1. PROCEDURA SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

  1. Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy, załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy (sekretariat) w Przelewicach nr 75, 74-210 Przelewice w terminie do dnia 19.06.2010 r. do godziny 15:00.

  2. Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Oferta na świadczenie usług (tytuł usług taki jak w pkt. 4)”, ponadto na kopercie winny być umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

Druki ofert można pobierać na stronie internetowej www.bip.przelewice.pl lub osobiście w UG Przelewice (pok. Nr C 4).

OCENA OFERT:

Procedura składania oferty i jej oceny:

  1. Termin złożenia oferty przez potencjalnego Usługodawcę - do 7 dni od daty otrzymania niniejszego zaproszenia.

  2. Miejsce złożenia oferty - siedziba Urzędu Gminy w Przelewicach nr 75 (sekretariat).

  3. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

    1. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 4.

    2. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność (rozwój istniejących inicjatyw, nowe metody pracy itp.), trwałość (np. kontynuacja usługi po zakończeniu realizacji projektu), oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Wykonawcę.

    3. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą(ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne).

  1. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy w Przelewicach oraz na tablicy ogłoszeń.

  2. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

  3. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

Kontakt z Zamawiającym; dodatkowych informacji lub wyjaśnień udziela p. Anna Garzyńska, UG Przelewice, pokój nr C4, tel. 91 5643 382 w. 22; adres: Urząd Gminy w Przelewicach, nr 75, 74-210 Przelewice.

7. ZAŁĄCZNIKI:

  1. Formularz Oferty techniczno-finansowej

  2. Wzór porozumienia/umowy

  3. Wzór sprawozdania

Wójt Gminy

mgr Marek Kibała

1

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Emil Kołodziejczyk 11-06-2010 08:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 11-06-2010
Ostatnia aktualizacja: - 11-06-2010 08:36